Låt diskussion ta fart

Okej,skitbra Mix!Nu börjar vi buda tycker jag!

Om jag nu får det här kommunala au-pair jobbet här så kommer jag ha mycket pengar i sommar,så jag är villig att lägga 1000-2000 kr för en lgh under veckan.
Men då tycker jag att vi ska satsa lite större och centralt,om det är möjligt!
Det vore superbra om du kunde börja kolla med gotlänningarna så kan ju vi surfa runt och leta...

Lisen,du är väl den som har det mest tight ekonomisk i sommar...men vad tror du om den här idéen;jag är ju skyldig dig pengar sen jul och nyår och jag har inte heller hunnit köpa en present åt dig,så det skulle vara ett alternativ..att jag betalar din hyra(eller en del av den).Vad tror du?

Det enda lilla kruxet som jag och Ilse upptäckt när vi letat boende är att vi inte är önskade,då vi uppfyller alla kriterier för att vara oansvariga människor!Vi är under 30 år gamla,vi har inga fasta arbeten,vi är ett enkönat gäng(men nu har vi ju dock Sparven) och är inte ihop i par.Helt sjukt...men så verkar det funka.
Men jag kan börja ringa runt lite ändå och säga hur anvarstagande vi är.

Hur mycket är ni villiga att lägga?och vad är det för hyra på din syrras lägenhet?

Mix,min sommar!Jag var på möte om min praktik härom dan och jag ska jobba till slutet av juli som det ser ut nu,men jag funderar på att åka ner till ön ganska omgående om jag kan bo hos dig!?vad har du för planer?

nu har jag målat naglarna och åker till göteborg!

Älla Älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback