lugnet i Leuven

Jag har inte varit i Leuven på länge men har hittat lugnet i Bryssel istället. Jag har inte gjort såhär lite på länge, länge. Jag och Frida har känt varandra i snart två veckor och hon har mer eller mindre flyttat in. Fast nu kommer vi inte att ses på två dagar. Konstigt att sova själv tänkte jag fast det ska jag ju inte göra, Mix kommer ju in till stan!
Ella; Jag har hittat en till kolbäckare och fd europaelev som är au-pair här, Mona 83:a, dotter till min gamla hemkunskapslärare.
Imorgon ska jag, Bella (och Mona?) in till stan och kolla skejts.

Folk åker bort och kommer hit över påskveckorna. Jag är ledig i två och en halv vecka med början imorgon! Pappa och Birgitta kommer och hälsar på, likaså Linas Stoffe och jag hoppas, hoppas, hoppas att Filippa kommer!! Gustav kommer så jag lär inte få se så mkt av Bella. Moget att bli osocial och stanna hemma och ligga? Neej du. "A I D S, ge mig lite A I D S" (...med YMCA melodin.)

ÅÅÅh! roliga nyheter: Nina ska börja spela i band med Manu (Pipi Chocolat) och Jessica (Sisca Locca) och Dominique (Keiki), fasen vad kul!

Just ja Ella, på DNA förra veckan så presenterade Manu mig för en tjej som spelar i vilket band om inte COUCHGRASS. Vad får du för associationer? THE END OF THE WORLD tänker jag bara. det tyckte hon också så vi pratade inte mer om det...

Nu ska jag kolla Recyclart... Snart är det pink screens också förresten, och ni vet vad det betyder... QUEERKALAS!

Kommentarer
Postat av: Couchgrassfantasten

Jag får lite dödsångest och ett par hjärtattacker när jag tänker på det.

Hur är det på Recycle-art nu för tiden?Still going strong?

I wish I was a girl!!
*moaaah*

2007-03-29 @ 16:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback