Stenugnsundshumor

hahahahahaha

För nån vecka sen fick jag ett trevligt sms från ett nr jag inte kände igen,trodde det hade kommit fel så jag sket i det.
Nu ikväll får jag ett till sms från samma nummer,också jättetrevligt.Typ "Hej baby.Hur mår du?jag passar barn och stryker gardiner.Det blev inget irland men har fått jobb i arvika!pusspuss"
Det kändes som om jag borde veta vem det var,så annica tipsade om eniro!Så då visade det sig vara en Linda i Stenugnsund.
Alltså helt omöjligt att jag känner denna person,vilket jag vänligen skriver tillbaka.

hahahaha...trodde jag skulle få ett ursäktande sms tillbaka,men istället berättat han som jag trodde var en hon att det är CHRISTIAN!hahahahahaha
Så jag ringer upp och berättar om linda från stenugnsund,och sen skrattar vi 3 minuter oavbrutet..och sen berättar han att han fått jobb som chef för McDonalds i Arvika,Sveriges tredje sämsta Donken!hahahaha..så då skrattade vi lite till.

Fint var det verkligen.
/Ella från Örebro
Massa kramar till min SteugnsundsChristian i Lillehammer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback