utveckling pa föregaende inlägg till Ella...

jag är inte kär. men jag vill fortsätta träffa henne och vi ska ses pa lördag... jag har det sa oförskämt bra! sa mkt kärlek... och det är fint att jag o mix har fatt lite quality time, kvinnokollektivet kommer bli starkare än nagonsin.

Lidia hypar mig, sprang pa henne idag och hon förklarade för sin kompis som var med att jag var den bästa tjejen nansin.

Soizic bor pa ch. de wavre precis vid sciences naturelles, jag tänker alltid pa vara utflykter dit när jag gar förbi där.

idag ska det komma en bebis... men det gör det nog inte.

slemmet pa internetcafét i bascule har erbjudit mig en aktur i hans bil... och gratis internet varje morgon. hm... jag blir rädd men vet inte om man ska utnyttja internettiden...?

Ilse, hur gar det med jobbet?
och Ella, vad händer?

berätta vad ni gör!

Kommentarer
Postat av: ilse

Jag ska klämma på folk på landvetter! Börjar 27:e.
*lycklig*

2007-03-11 @ 11:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback