Vuxenpoäng eller rynkor?

Ja ni brudar,jag börjar känna mig lite sliten efter de senaste veckorna i plugget.Imorse trodde jag att jag fått mina första ringar under ögonen.Erika berättade snällt för mig i biblofiket att det kallas rynkor och att jag borde börja använda ögoncrème.

Sova,är ju ett annat alternativ,eller kanske en ledig dag?Efter den här kursen ska jag sova som fan och inte gå upp förrän Efter Tio med Malou börjar.Jag vill bli utanför samhället igen.Jag vill vara en sån som kan driva,sova,käka frukost kl 11 och gå på stan.

Det här kan ju låta en aningen bittert,men nja.Ibland känner jag mig som en orkan och just nu är jag själv inne i den typ.
Men det går över,det gör det alltid.Vi i gruppen är nog lika trötta allihopa,alla sover dåligt,är tjuriga,bråkar,pimplar kaffe och socker,är utfattiga och käkar bönor...och framför allt så har vi börjat skämta konstant om kiss o bajs och dra helt politiskt okorrekta skämt!
Vi har ack så roligt ihop med eurotrashet och immaterialrätten,allt går mycket enklare när vi sitter och svär o skriker "bajskorv" åt varandra.
När vi inte ägnar oss åt det solar vi,kastar/hotar att kasta saker på varandra,kramas och berättar för varandra om våra patetiska liv.Fan,jag älskar de tjejerna.

Några andra tjejer jag älskar är ju mina nya barn,nu börjar min karriär som kommunal aupair.
Mitt första vita jobb.Och jag ska bli rik!rik rik rik!när jag blir rik ska jag köpa en ny bh och bröd...det var nog nåt mer också.

Vart kommer vuxenpoängen in i det här?
Jo,kommunalt jobb är vuxet.
Jag uppskattar inte alls fyllehångel längre,vuxet!
Jag har fått ringar under ögonen,vuxet med rynkor!
Jag lagar mat kl 20 på kvällen för att ha med mig lunchlåda imorgon,vuxet!
IlseMarie har påpekat att jag har tappat det sista "barnsliga" i mitt ansikte,jag är färdig nu,hjälp,rynkor,vuxet.

Här förlorar jag mina vuxenpoäng
jag börjar varje mening med "fan",lite nördigt.
jag skriker bajskorv minst 3 ggr om dan,omoget.
jag äter inte med kniv,för jobbigt,och mer disk.

hmm..nu får det fan vara nog!

VET NI NÅT UNDERBART!?!
DET ÄR VÅR!!!!(och jag ska inte dricka öl ikväll!wohoo)


Pussilull Tant E

Visst är jag inte så het längre?!(kolla in det mörka under ögonen)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Fan vad sliten du ser ut ;)

Själv hamnar jag i ekorrhjulet imorgon, ska bli ganska skönt faktiskt (tröttnar väl efter ett tag).

Kram

2007-03-18 @ 08:52:25
Postat av: Anonym

sliten?
du ser inte sa sliten ut jämfört med en viss sommar pa en viss ö... ;)
still going strong?
jag tror jag ska börja en järnkur, mhmm

2007-03-19 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback