En Bryssel-era är över. Maraj flyttar till kbh

igår morse åkte Frida tillbaka till Sthlm efter några dagar i bxl.. hon har fått jobb och kommer tillbaka i höst och ska kanske bo med My? när hon åkt gick jag till Maraj... och rakade av hennes hår! hon blev skitsnygg och jag fick några av hennes dreads som jag satte fast i nacken. det var en lite konstig kontrast med blont kort hår och några långa rosa dreads i nacken...
idag flyttar Maraj tillbaka till Köpenhamn.... det är sorgligt. Var där igår kväll och allt var som vanligt förutom att hennes hår var borta och att idag är hon inte kvar. Det var vodka och gräs och musik, musik, musik och mkt skitsnack. mest på franska till Bellas (och mitt) stora förtret. (jag var ju tvungen att tolka...)
Som tur är bor ju Morgane kvar så man kan ju fortfarande gå dit och hänga med XL's graff-crew.

Imorgon kommer Kristen och hämtar mig och Bella i bil för att ta med oss på ska-punk spelning. Det ska bli kul som fan, det va länge sen jag var på både punk och ska. Och där det är ska-spelning dansar alla! Kristen är alltså en kille som jag träffade på ett tram i april nån gång och började prata svenska med för han hade en kamikatze (svenskt band) patch på magväskan. Men det visade sig att han bara pratade franska trots hans svenska namn (kommer från Kristensson) iaf så bondade vi riktigt  bra under de fem minutrarna på trammen men har inte setts sen dess. Men nu!
Kristen ska dessutom följa med på Bitchy Butch på lördag vilket är kul!
FILIPPA KOMMER HIT PÅ FREDAG och det ska bli så jävla kul ! ! !
Jim kommer också hit och ska med på BB. Vi kommer bli värsta gänget! Så jäkla kul. Dessutom är det ju Delphines underklädesvisning.....mmm! Morgane ska också med och hon har aldrig varit där... Men jag och Bella ska ta hand om henne ;)

Ikväll tänker jag bara vara hemma och titta på Vita huset som jag lånat.

Det har varit gratiskonsert på Grand Place, det var mysigt. Frida prickar in konserterna bra, vi var ju vid Atomium också när det var 50års kalas för EU och det var massa artister från massa länder.
Snart är det miljöfest igen i Parc Cinquantenaire  under Triumfbågen... fina grejer! Förra året spelade Orishas och det var en mkt trevlig dag!

Jag och Bella planerar vår Eurotrip till hösten och jag är pepp som satan, det kommer bli hur kul som helst!

Time to go. Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback