fredagkväll i bryssel

jag hann inte med Judith Butler och Soizic (men jag ska träffa henne nästa vecka... Soizic alltså, inte Judith Butler)
jag och Bella var bara en timme sena till middagen hos Delphine men det gjorde inget för Caro och Julie kom efter oss iaf :)
det var alltså modellerna, Bella och två flickvänner där. god mat, trevligt folk, bra musik osv... vi pratade mest om trosor och photosessions eftersom Delphine ska bli intervjuad av TÊTU, en gaytidning. Hon behövde ta kort på trosorna som ska vara med i tidningen och vi ägnade hela kvällen åt att prata om var och hur vi skulle ta korten och bråka om vilka trosor som var snyggast och borde vara med. Det slutade med att Delphine bestämde vem som skulle ha vilka trosor och efter en liten photosession i trappuppgången halv tre på natten gick vi ut i Parc Royal...
det klättrades på statyer av nakna kvinnor och Babs och Caro sprang ikapp i bara trosor, Babs (i bara trosor)började bråka med en man -och vann! och Caro gjorde en slide på gruset, sen var det posering vid scenen i parken. Jag, Bella, Caro, Babs och Aline hivade kläderna framför ett okänt antal parkbesökare och posade duktigt för Delphine ett tag innan det spårade ut i porrbilder...

jag och Bella var hemma vid 4 tiden, vilket ju var ganska bra för att vara en fredagkväll.
klockan6 på morgonen ringde en holländare från couchsurfing och stod utanför min dörr och så kom det två killar upp och sov på soffan....
imorse satt vi och pratade lite, gick och fikade och sen drog dom till sin salsafestival.
mina första couchsurfare!

ikväll är det The Flat eller flatklubb efter barnpassning.

Bryssel alltså... hur ska det då bli i Polen? hur bra som helst antagligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback