Frysbox på väg

Jag är inne i en osocial period som började igår.Inget msn,ljudlös mobil och lyssnar bara på Regina Spektor.Förbannat skönt!

Inte tillräckligt ofta tar man sig tid att vara med sig själv,hemma själv en hel kväll är så ovanligt att det känns lite lustigt att vara det.Den här veckan har jag ingen tjejgrupp och inget jobb(förrän lördag) så nu ska det vilas för jag har börjat inse hur trött jag är.

Lördagen var en spännande dag.Började med hets till systembolaget(hatar det!),sen blev det kaffe,falafelrulle och öl.Kl 16 träffade jag Simon.Sen upp till Angelica där jag fick pizza och mera öl.Ner till Pitchers på kvällen och möta upp med Fia.Mer öl och ett glas vin.Försöker hitta Anders.Får inte komma in på Babar,går till pastabaren istället och möter upp anders m.fl.När de stängde blev det efterfest hemma hos lester och fia.Jag skulle åka hem men de tyckte att jag skulle ta golvet,så så fick det bli.Fick inte en blund och började få hjärtklappning av kvällens redbull tror jag.Så kvart i åtta cyklar jag hem till Pumpan,trött och jävlig.Somnar halv nio och vaknar halv tolv.
Vet inte,men det var inte så kul att komma hem dan efter.Det har förlorat sin charm.Man är ju bara så förbannat trött.Och det hjälpte ju inte att jag var tvungen att läsa en hel jävla bok den dan.
Men det var väldigt trevligt iallafall.Alltihopa...(förutom hjärtklappningen)

Men denna helg ska bli lugn som en filbunke.Mina föräldrar kommer på fredagkväll och lämnar en frysbox och tar ner min köksdörr.Hur bra som helst!
Tur att jag ska jobba på lördag för jag är bjuden på en fest som jag vill gå på.Orkar inte vara trött på söndag.

Ny kurs har börjat,sista för i år.Administrativ juridik.Handlar typ om myndigheter,tjänstefel,tjänstemän,rättssäkerhet och rättstaten.Bara kvällsföreläsningar.Inte heller blir det salstenta.Jag och Josefin ska skriva hemtentan ihop,en rättsutredning inom detta område på 6 sidor på 5 dagar.Sen är jag banne mig klar med mitt första år!

Lite pinsamt,jag räknade min klänningar igår...kom upp i 21 stycken(inkl medeltidsklänningar),men jag älskar varenda en av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback