Jag och min kompis Björn

Ja så var jag en frys och en mikro rikare.

Helgen blev såklart inte ens i närheten av att påminna om en filbunke.Pastabaren fre.kväll som förkläde.Lördag var jag trött som en gnu men hängde på ikea och köpte diverse "bra att ha grejer".På kvällen behövde jag inte jobba så jag gick på fest och blev berusad och glad med min kompis björn.Det var en intressant kväll,vissa blev kanonfulla,vissa sjöng,andra ville bara ha hugg,jag pratade bara om björn och ingen hade pengar...så vart hamnade vi?Jo men pastabaren såklart!Börjar bli tämligen less...det var dock bara jag och nanna som kom fram.Resten lyckades vi tappa längs vägen.
När de hade återfunnits blev fia för full så vi käkade på burger king och snackade prinsesstårtor.Sen cyklade jag hem på min racercykel och somnade.
Nån gång på natten ramlade angelica in och somnade på mitt golv.
Så det blev en trevlig förmiddag på golvet när hon vaknade.
På eftermiddagen kom herr huss och hämtade mig och tog mig med ut på landet igen.Det var förbannat härligt!
Dels att se lite öppna landskap och även att fortfarande känna sig lika välkommen hem till herrns familj och kök.
Lite sorgset  var det,att det har gått så fruktansvärt lång tid,men när vi satt där igen var det som om att jag hade varit fastlimmad på stolen sen 3 år tillbaka.
Men det är världsbäst att fortfarande hänga ihop och ha kul!

Idag fyller fia år!(och kim,för er som kommer ihåg den karln)Så nu ska jag till banken,drägga på stan i mina avklippta kläder,gå på kvällsföreläsning och sen inte bli allt för full.

Pussilull(ilse ilse snart vänder det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback