jaha

ojojoj... jag bara tänker och skriver och solar.
jag och Bella gör ett fanzine och det ska vara klart imorgon, alla ska givetvis fa ett nr att läsa högt ur till frukosten. det blir erotiska noveller, politik, feminism osvosv...

pa fredag ska vi prata om Paris-resan!

ilse, trivs du? det later sa... härligt :)
ella, varför sluta svära för de kristna jävlarna?
mix, är familjen pa besök nu? RING MIG, alla mina gratisminuter har försvunnit, jävla mobistar... nu ska jag hem o klippa o klistra!

Kommentarer
Postat av: Ella svär utav bara helvete

Lisen baby!Vet du vad de elaka jehovas gör?!De lägger massa bibelord i min brevlåda jämt!
Nu ska jag träffa huss,puss puss!

2007-05-24 @ 11:39:39
Postat av: miri

jag har det fint. Ska ut och lära mig lite mer på landvetter om ett par timmar. Nu väntar jag bara på mitt förordnande så jag kan jobba på riktigt i nästa vecka! Och vi har fått lägenhet ju!!!! 3 rok!

2007-05-29 @ 10:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback