klockan tva inatt

där stod vi och hanglade i gathörnet nâr det kommer en man och ställer sig en decimeter fran oss och bara glor.. en liten ordväxling sen gick han. jag och hanglet gick hem var för sig. och när jag gatt ett par hundra meter märker jag att det är nan som gar efter mig. jag ökar takten. han ökar takten. han börjar ropa pa mig. "mademoiselle! mademoiselle!" med hard röst. nu är jag riktigt rädd. jag börjar springa och ber att Morgane ska vara hemma. jag kommer till hennes dörr och kryper in under skyddet och bankar pa. jag hör pa hennes röst att hon är rädd, inte sa konstigt när de har haft inbrott 3 ggr.. jag skriker att hon maste öppna och jag hör hur hon springer till dörren. laset kranglar men dörren öppnas till slut och jag alar mig in och slänger igen dörren. när den stängs ser jag hur mannen börjat krypa in under skyddet. jag stannar hos Morgane nan timme. Hon lugnar ner mig och kokar te och innan jag gar hem gar hon ut pa gatan och tittar om snubben är kvar. hela vägen hem tittar jag bakom mig...

annars var det en bra kväll och imorgon kanske jag ska till paris med Delphine och se till att vi far ha en underklädesshow pa priden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback