Överfull

Ojojoj. Vilka dagar jag har haft.
Det är så mycket att hålla reda på och tänka på och komma ihåg. Tur att jag har ledigt hela natten =D
Tror att den felande fläkten i bilen har gett mig en öm nacke också... Har varit tvungen att köra med rutan lite nere och det har dragit kallt om mig. Hoppas det är övergående, det ska ju inte vara några fel på mig än!
'Men, det är roligt att jobba och skönt att inte vara hemma så mycket...fast det känns ju ungefär som innan eftersom jag är hemma vid halv elva då jag i vanliga fall brukar ha vaknat till =P
Så har vi fått lägenhet också, flytt i augusti. Great!!!
Medeltidsmarknad i helgen, ska bli fantastiskt kul! Kanske smyger sig in ett glas vin med och det är ju aldrig fel =)
Så ska jag ta med Lina till badhuset tänkte jag. Är ju glad att hon överhuvudtaget kommer ihåg mig!  Så fort jag ringer springer hon till Mamma och frågar om hon får åka till badhuset med mig. Känns ju väldigt trist att behöva förklara att vi inte kan bada då...eftersom jag bor lite för långt bort...
Annars är allt som det ska vara.
Herr Sparv har fikavecka så jag ska göra blåbärspaj. Undrar om jag inte ska bjuda tjejerna på mitt jobb också =)

Seven Heaven here I come!!!

Kommentarer
Postat av: Ella ska bli en god kristen och sluta svära

Vem kör till och från marknaden på lördag?Jag vill dricka öl!

2007-05-23 @ 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback