Pepp som fan

Har dammat av mina medeltidsklänningar idag.Provade dem och njöt lite av spegelbilden.Man blir så jävla snygg i medeltidskläder.
Undrar vilken jag ska ha till helgen...den gröna behöver sys in.

Tittar på nån överpretantiös amerikansk film med angelina jolie som försöker rädda svältande barn i etopien."snygg vit kvinna åker till afrika för att rädda svältoffer pga sitt eget dåliga samvete/kall och träffar  bitter snygg vit man som försökt rädda svältoffer hela sitt liv".
Jävligt givande alltså...not!

Känns bra att det är lördagkväll och att jag är hemma och gör ingenting.Poppar lite popcorn..ränner runt på området med lite olika folk men går sen hem till mig och degar.Precis vad jag behöver!

Jobbade sista kvällen igår,så nu är det en mindre grej att göra i mitt liv.Men sen på torsdag måste jag börja som internationell fadder.Jag önskar att jag iaf var lite motiverad,men icke!

Övernattningen med tjejgruppen var faktiskt riktigt lyckad!Vi hade jättekul och vi skrämde livet ur dem under Anden i glaset.En började gråta och fick astmaattack och en annan spydde!Lyckat som fan:)
Jag gick och la mig först då jag knappt sovit natten innan då vi firade fia.Men somnade gjorde jag inte förrän tjejerna gick in och la sig..så det blev typ 5 timmars sömn igen.
Torsdagen dräggade jag med fia på burger king.Sen kom anders hem till mig och la sig i min soffa och krävde kaffe o ostmackor.Så låg vi där och skrattade i ett par timmar.

Nu håller jag på att komma i fas med sömnen igen.

Längtar tills Ilse kommer och hämtar mig på fredag...misstänker en dildo i födelsedagspresent.Vore trevligt med tanke på det hemska som hände med min förra från ilse.Den blev penetrerad i ett äpple av nån elak gotlänning i Ettans kök.Människor kan vara så hemska!

Låt Medeltidssäsongen börja!Pepp pepp pepp!
(känns inte Ettan väldigt långt bort?!En helt annan tideräkning typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback