PRIDE, BITCHY BUTCH, UNDERKLÄDESMODELL

ojojoj, vilken jävla helg!

Igår var det Pride... Kul att dansa i paraden och jag såg Älgen!

Sen var det bitchy butch. Jag var där i mer än 10 timmar! Gick dit halv åtta för att förbereda visningen av underkläder och gick därifrån vid sex på morgonen. Underbart!
Det var HUR KUL SOM HELST! Jag och Bella kom dit och det första jag gjorde var att ta reda på om det verkligen var Eric (dj'n) som bor mittemot mig. Det var det.
Sen kom alla modeller och Delphine von Kaatz, Delphine som i Delphine som känner Soizic som i Delphine som jobbar på BXL och Delphine som i hon som designat och gjort underkläderna som skulle visas upp.
Vi gick igenom lite "koreografi" för showen, valde skor och sen var det dags att prova trosorna! IIIh, hur spännande som helst! 3 par trosor var till mig, Caro, Babs och Aline och Eric fick 2 par. Vi provade och fixade och Delphine sydde och grejade och sen körde vi igenom showen en gång på scen.
Sen gick jag ut och hängde med Bella o Mix utanför ett tag, tillbaks in och vänta på alla vänner som kom en efter en tills vi var nästan 20 pers! Lovely! FILIPPA var där!!! LOVE! och My, Ina,Blomman, Sofie, Kristen, Björne och JIM och Vincent och ALLA (förutom Evelina o Stoffe...)
Sen var det sminkning och vodka backstage, provning av trosor igen, mingel, dans osv... sen var det dags för tejpning av brösten och på med stövlarna och sen BÖRJADE DET! Lagom nervöst och jättekul! Lite svårt att andas med tejpen runt brösten men det funkade. Helt galet. jag modellade alltså med Delphines trosor inne på Bitchy Butch - den alternativa gay pride festen, och alla mina vänner har nu kort på mig i trosor... ;)

När vi visat alla underkläder och alla hade applåderat Delphine och oss så var det nakenkramar backstage oc hsen bytte vi om och firade lite och sen var det mingel, dans och hångel ute med de andra som gällde ;)
Alla var jättepositiva och sa bra saker om mig och showen och trosorna (trosorna var HETA men lite dyra... 35-70 euro)
Nästan det första som hände var att en tjej kom och tryckte upp mig mot ett bord och sa "You are from sweden right?" ehe... jaa, svarade jag då, var det håret som avslöjade mig eller? det är iaf fejk! sen slingrade jag mig iväg för att hångla med Bella (första gången nånsin... lite sorgligt att det är över faktiskt. men det var det rätta tillfället!) Sen hittade jag Soizic så då hånglade jag inte med några andra... (har jag sagt att hon är 30? det är hon iaf...) Jag försökte hångla upp Filippa men hann knappt kyssa henne innan Bella kom flygande och skrek NEEEEEEJ NEEEEEJ JAG SKULLE VA FÖRST! och så var det med mitt och Filippas hångel (som jag också väntat på länge nu...) Iaf så började folk droppa av i lagom takt och sen när jag fått ihop Bella och Delphine efter mkt om och men och med hjälpa av Eric så var nästan alla borta. Filippa och Mix gick hem till mig och jag och Soizic lämnade Bella och Delphine på BB... Då var klockan alltså 06.00...
och idag gick jag från Soizic till Wild Geese där blomman jobbar o träffade Ina, Fille och Mix för lite eftermiddagskaffe.

Alla som har bilder från kvällen får gärna skicka dom...!
Åh det var hur kul som helst! Och jäklar vad snygga de är allihopa, speciellt Caro, mmm det var kul att jobba med dom... Och med Delphine som gick omkring och berättade för oss hur snygga och bra vi var hela kvällen! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback