underklädesmodell imorgon!

okej, sa här är det nu...

Tisdag: Frida aker hem efter nagra fina dagar här...
Onsdag: Soizic ringer efter 2 manaders uppehall och vi ses pa kvällen och hon ger mitt nr till Delphine... (forts. följer längre ner...)
Torsdag: Jag och Bella aker pa skacore spelning i squat med Kristen, Kevin och J-D... Jag blev överrumplade och upphanglad av en KILLE och dansade, hoppade, dansade och kom i säng vid halv fem i morse. Hur kul som helst med härj och punk!
Fredag: Äta frukost pa del haize, jobba. Delphine ringer och fragar om jag vill vara MODELL PA HENNES UNDERKLÄDESSHOW IMORGON PA BITCHY BUTCH! Jajemensan sa jag och imorgon ska jag upp pa scenen med Delphines trosor, högklackat och tejp pa brösten.... fina grejer!
Jim och Filippa är här och hälsar pa och vi kommer bli 17 pers som ska pa bitchy butch, dvs alla mina vänner kommer efter imorgon att ha kort pa mig i trosor.

Kommentarer
Postat av: Frida

shit va häftigt!! jag vill se bilder ;)

2007-05-11 @ 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback