underklädesshowen i bilder. Bryssel, Pride, Bitchy Butch maj 07


image67babs!
image66alla
image65jag, caro, alineimage68aline, caro, eric


alla var superheta och trosorna var jättefina och jag har sett videon nu och den var superbra och gav bildbevis på att jag och Delphine hånglade och som sagt kanske (kanske!) vi ska till Paris på priden och ha en till show (hoppas, hoppas!)

Bara i Bryssel. vem hade anat att en rödhårig aktivist med dreads skulle åka till Bryssel och  bli underklädesmodell och fejkblondin?!
men det är ju faktiskt bara dreadsen jag kapat, inte aktivismen... på fredag ska jag gå och lyssna på Judith Butler med Soizic och sen blir det veganmiddag med alla modeller... :)

Lisen i ett ständigt glädjerus (obs! naturligt, ej pga berusningsmedel! just so we're clear...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback