22 grader och sol :)

horde att det kommit lite sno i vasteras... galet. har ar det varmt och skont och idag har jag knutit kontakter till en squat, den ar tyvarr full men alltid bra med kontakter ju...
jaha, mix, jag jobbar alltsa i world trade denter och saljer underklader till svenska kvinnor. jag kommer att ringa er allihopa nar det narmar sig jul sa ni kan bestalla 2 par trosor for bara 36.90 ;)
det ar trakigt och enformigt men funkar. kanske  bara stannar en manad, da ska jag inte skaffa nan lght men annars far ni komma o halsa pa!
stan ar jattefin och fina manniskor (men lite for mkt manniskor for min smak...) svennarna pa jobbet ar okej och snart aker bella hem och det ar saaaa sorgligt!
min budget ar valdigt valdigt labil den har manaden men jag far ju lon i december sa da ordnar det sig. ska bara forsoka overleva pa 100 euro tills dess. men det borde funka, det ar det jag har gjort av med i genomsnitt per manad tidigare under resan sa...

mix, hur funkar det i bryssel? ska du hem i jul? annars kanske jag kunde komma och valdgasta dig under jul? om jag kommer in ska jag borja plugga i januari. wow. stora forandringar i livet. men nu vill jag lara mig spanska, det kanns jattelatt...
jaja, vi far val se vad som hander i december...

jag horde att det var varsta grejen med pil... ojojoj. folk har sa lite att gora.

all my love to you grrrls


Kommentarer
Postat av: ella la bella

men kan du inte gratis till oss jämt nu isåfall?:)

2007-11-05 @ 13:19:24
Postat av: Anonym

ringa skulle det stå också!
pusspuss

2007-11-05 @ 13:19:58
Postat av: Mixad med mos

Jo jag aker hem i jul, bokade biljetten igar. Aker hem onsdagen den 19 december, och maste nog sova over hos nagon i stockholm innan jag tar baten hem pa torsdagen (denna nagon ska forst letas upp och overtalas =)nagra tips?? ) Har du kommit in pa det du sokte eller?? PUSS

2007-11-05 @ 20:07:47
Postat av: Mixad med mos

Jo jag aker hem i jul, bokade biljetten igar. Aker hem onsdagen den 19 december, och maste nog sova over hos nagon i stockholm innan jag tar baten hem pa torsdagen (denna nagon ska forst letas upp och overtalas =)nagra tips?? ) Har du kommit in pa det du sokte eller?? PUSS

2007-11-05 @ 20:07:59
Postat av: Rödluvan

Alltså, skulle ni råka befinna er frysande i ett blåsigt gathörn i Stockholm, så öppnar jag gärna dörren och kan erbjuda en plats att sova.

Jag tycker ju bara det är roligt med gäster.
Ja, på riktigt alltså.. så skyll nu inte på mig om ni står där och fryser en dag - hjälp finns att tillgå.

2007-11-19 @ 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback