lägenhet

Men då antar jag att det betyder att alla sex kommer åka nästa sommar?Isåfall som Ilse skrev så ska vi ha en större lägenhet.
Hur mycket är ni villiga att lägga ut?Min gräns går på 1500 kr.Mitt krav är att bo bra.Inga madrasser på golvet,fler än ett rum att sova i...schysst standard helt enkelt:)

Eftersom två av oss är utomlands blir det väl jag och ilse som letar lägenhet,så då vore det ju bra om vi kom överens om ett pris så fort som möjligt.

Förresten Lisen så träffade jag din lillebror på stan igår!Snacka om att jag blev förvånad när jag såg att det var Victor!Men jätteglad blev jag också...det fick mig ju att tänka på dig.

Kommentarer
Postat av: Ilse

1500 är fine för oss. Jag föreslår att du och jag, Ella, sammanstrålar fram i jan-feb när alla sagt sitt och styr upp det här, över en lussebullesandwich kanske :)

2007-11-29 @ 17:17:40
Postat av: Ella

Ja ilse det låter som en strålande idé.Om jag får pengar av far till kängor så kanske jag kommer innan jul.hihi.

p.s.Jag fick VG i folkrätt!

2007-11-29 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback