Titta det snöar!

101125-118

Imorse när vi vaknade och vinklade persiennerna så såg vi att det snöade!Och det snöar fortfarande!
Det är faktiskt väldigt mysigt,man får lite inför-julen-känslor.Men koncentrationen på folkrätten försvann på en gång.Dels för att massa folk ramlade med sina cyklar utanför mitt fönster för att det är så halt(hahaha) och för att det är så vackert att titta på hur snön faller.

Imorgon är det tenta 8-13 i Public international law.Håll alla era tummar för mig!Jag känner mig faktiskt redo nu,tror inte jag kan bli mer redo.När man börja känna hur less man är på att repetera samma saker om och om igen är det ett gott tecken på att man är klar.Jag har gjort gamla tentor,repeterat,läst på om invasionen i irak,kriget mot terrorism,burma,humanitarian inventions och responsibility to protect.

Istället för att plugga gick jag ut i snön till ÖB och köpte doftljus och på Hemköp en massa clementiner.
Så nu lyssnar jag på Kate Nash,mår bra av vaniljdoften i Pumpan,är väldigt väldigt glad och ska sätta på lite kaffe tror jag.

Lev väl mina darlings!

Kommentarer
Postat av: ella efter tentan

Fy faaaaaan vilken tenta!Slog rekord,satt i fyra och en halv timme!Usch och fy.

2007-11-08 @ 16:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback