Häver tysta minuten

Okej ,fine!Jag gör det,jag bryter väl tystnaden på våran stackars blogg.Jag vet inte vad ni gör som är så viktigt så att ni inte hinner berätta det här.Själv gör jag bara ytterst oviktiga saker.Jag läser och skriver.Hela tiden(när jag inte gör viktiga grejer).Idag är jag på dåligt humör bara för att jag inte vill skriva eller läsa.Men jag har likt förbannat skrivit och funderat på att spetsa kaffet med nåt.Men jag vet jag vet,man får inte dricka innan kl 11 i Sverige.Fia berättade det för mig 10:56..Så nu koffeinchockar jag mig istället.

Vi ska åka till Paris,micket och jag!Underbart!

Facebook förresten.Det verkar vara livsfarligt.Har du gett med dig än Ilse?

Jag har färgat håret för första gången i mitt(stor grej)...men väldigt få har sett det.Jag förstår inte det.Okej,skillnaden är inte radikal men kom igen!Nästan så att jag blir lite förolämpad.
Före:

Efter:



Nu ska jag äta ärtsoppa.Jag kräver rapportering från era viktiga liv för jag saknar ju er.

Kommentarer
Postat av: fisen

kna man få en bild dær du inte ær kåt och nollstælld?
vill ha en mysbild!

2007-10-12 @ 20:14:22
Postat av: Anonym

nej det går inte.jag är kåt och nollställd av naturen:)

2007-10-13 @ 18:05:30
Postat av: trött ilse

Jag jobbar. Det är nog rätt viktigt om man inte vet hur man
söker bidrag. Kan dessutom inte komma till er på måndag. Ev. onsdag. Får se hur det blir jobbar igen på fredag. Kärlek.

2007-10-14 @ 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback