I'm alive!

Hejsan tjejer!
Jag har inte sa bra tillgang till internet, kanner mig lite isolerad faktiskt. Nu far jag lana Liselottes dator och hon har internationellt tangentbord sa da skriver jag fel hela tiden..... men men
Annars ar det ganska bra, ar sjuk nu bara. haft lite feber och ont i halsen sa var tvungen att stanna hemma fran jobbet idg, men ska banne mig ga dit imorron for det har varit astrakigt att vara hemma och bara ligga o hosta o lasa... far trycka i mig lite ipren sa gar det nog bra!
Jag trivs bra har, det fungerar bra med familjen som jag jobbar hos, aven om det ar jobbigt ibland att ha hand om tvillingar... men de ar ju gulliga ibland...
Liselotte som jag bor hos har precis kommit hem fran en Kinaresa, sa jag har varit sjalv med katterna i tolv dagar, och det har funkat bra. Dock ar det lite rorigt har nu, jag bor for tillfallet i gastrummet och ska sa smaningom flytta ner i det rum som kontoret nu ar i. Men forst ska taket malas och en ny matta laggas in, och sen ska koket renoveras klart. Men jag trivs o det ar ju det viktigaste.
Jag bor i narheten av Merode, typ lite norr om Merode, lite vaster om Georges Henri. Det tar mig typ tio minuter att ga till metron pa morgonen nar jag ska ta mig till famijen. De bor i Saint-gilles i narheten av Barriere, mot Albert typ. Men det funkar bra att pendla, det tar typ 40 min fran att jag gar hemifran tills att jag ar dar.
Har traffat mycket roligt fok har, bade gamla o nya. varit ute pa fuse och soho, suttit pa saint-gery och druckit ol och vin, sjungit kareoke pa nua o'reilleys (!!) dock tog det mig tva tequila for att komma upp =) ja mkt tequila har det blivit... men roligt har jag haft... hmm mer da? spelat volleyboll pa SSB, varit pa luciatraning, ska traffa Frida o My  imorron!! ska bli nice!!

Har letat hella staden runt efter brevpapper men inte hittat, bara hittat nagra fula enfargade kartongbitar som de tydligen tycker man ska skriva pa... ingen som har nage tips?
Forresten ingen som vill komma och halsa pa mig allhelgona helgen?? jag e hemma sjalv da, sa da vill jag garna ha lite sallskap!

nu har jag damp pa det har skrivbordet, jag maste sluta =)

Puss puss darlings!

Kommentarer
Postat av: lis

ohohoh, vad jag saknar bryssel! men nu ska jag bo i barcelona, blir nog bra med :)
hur lânge är du i bxl da mix?
lovelovelove!!!

2007-10-26 @ 18:56:05
Postat av: ella la bella

Hjärtat mitt!Skönt att höra att du mår bra och har det bra där nere.Saknar dig!

2007-10-28 @ 18:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback