Lisen i Toulouse

førlåt alla, jag har inte haft tillgång till internet, det ær så dyrt!  men nu ær jag i Toulouse hos Amrit, en dansk-fransk tjej som jag træffat genom Maraj i Amsterdam, Bryssel och på Roskilde. Hon har internet så nu skriver jag lite men hinner nog itne så mkt før vi håller på att laga mat. Jag badade i medelhavet førra veckan, det var underbart! Nu ær jag i Toulouse som sagt och ska ut på landet sen till ett litet samhælle och hælsa på en tjej jag træffade hos Julie en kvæll. Det blir semester! Jag ær trøtt, det tær på krafterna att vara på luffen... Ser fram emot att va på samma stælle lite længre nær jag kommer till væsterås men det blir jobbigt att bo hemma.  I januari blir det plugg eller jobb eller nåt. 
Den 9 november kommer jag till væsterås så om ni ær i nærheten får ni gærna høra av er, annars kommer jag att vara så ensam så ensam!

En reunion i jul kanske? Vad sæger ni?

puss tjejer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer ni hit i jul!? :P

2007-10-15 @ 04:54:02
Postat av: lis

hit var? ørebro, gbg el bxl? jag åker var som helst!

2007-10-15 @ 12:54:23
Postat av: ell

mellandagarna?

2007-10-15 @ 14:38:46
Postat av: lis

jag ær på!

2007-10-16 @ 19:25:24
Postat av: Ilse

Göteborg. Kom till göteborg!

2007-10-18 @ 10:06:00
Postat av: Rödluvan

Stockholm är mellandagars stad. Ibland kan man här tro att Stockholm liksom byggdes kring dessa mellandagar som gör sig bäst i en lägenhet på Södermalm i sällskap av en rödhättad gnom, vilken ber om att tjäna sina köpta vänner med likör, brännvin och glödgat vin och annat vin.
Jag saknar er alla, min läktarplatsroll till trots.

2007-10-20 @ 04:41:05
Postat av: ella sjukling

nu börjar det likna nåt!Jag brukar faktiskt fira mellandagarna i sthlm.Det vore synd att bryta en sån fin tradition.

2007-10-20 @ 12:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback