Lisen jobbar!

hello grrrls!

har nu varit min andra dag pa jobbet i World Trade Center i Barcelona. kul än sa länge, eller ja kul o kul men okej.  
Barcelona är fint och varmt men ni saknas mig!

känns bra att ha avslutat liftningstiden och veta att efter 3142 liftade km ska jag vara kvar i barcelona ett tag. med fast inkomst ocksa! wow.
men allt som allt sa har jag inte betalat nagonting för förflyttning mellan städerna utan tjänat 15 euro eftersom folk gett oss pengar lite här och där.
 
de här 2 manaderna pa luffen har gett mig otroligt mycket och jag är glad att jag inte bórjade jobba/plugga i sverige i höstas. hoppas jag kan komma med lite bilder snart.

hoppas nu har det bra och att vi kan ses snart snart!!

Kommentarer
Postat av: Mixer

Helt lost ar jag.. ska du bo i Barcelona ett tag nu?? och jobbar med vad?? uppdatera mig please! Kan man komma o halsa pa eller?

2007-11-01 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback