Stukad vecka by IlseM

I går började det med att jag gjorde ett aningen stukat besök i skolan, skulle skriva prov, men insåg att jag inte skulle klara det, så jag tog en lab istället. Sedan skyndade jag för att möta Herr Sparv efter jobbet, men ack, jag trillade och stukade foten, skrapade upp ett knä och smutsade ner mig när jag rullade ett varv på backen innan jag tog mig upp. Så tog vi en tur på ICA med haltande steg innan vi kom hem och jobbet ringde och undrade om jag kankse kunde jobba idag. Nja, svarade jag och tänkte på min ömmande fot och tvätttiden som var bokad. Men då ingen annan kunde så ställde jag upp efter att ha blivit lovad hämtning vid dörren eftersom jag inte kunde ta mig till bilen.
Så kom dagen idag. Och min BASKER!
Och nu har jag stukat min basker. Hihi.
Imorgon kommer mor och far med min stora gråa fåtölj och mina luddiga stolar. Så ska jag arbeta på att få bort mina snea fötter nu, balansplatta en kvart om dagen kanska kan hjälpa, eller vad tror ni?
Jobbar natt i helgen. HELA helgen. Gött!
Nu ska jag äta mat som jag har fått lagad åt mig, det är ganska skönt att vara invalid =)
image117

Kärlek vänner! (borde vi inte ha en kollektiv-basker? Brun med rosa märke!?)

Kommentarer
Postat av: Barbro

aj då hoppas foten blir bra fort. är i huvudstaden för en avkopplande semester, har ju inte haft så mycket i år. saknar dig. kram

2007-11-02 @ 19:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback