tentatider och dålig ekonomi

Ja det sammanfattar typ allt just nu.
Tenta om en vecka,idag har man för första gången faktiskt tid att börja plugga till den utan att behöva tänka på seminarier och annat.Så nu kommer det bli en livlös vecka med försök att trycka in så mycket fakta som möjligt innan det är dags.Dock synd att kursen är slut för den har varit riktigt intressant.
Skulle kanska ta mig ett jobb på utrikesministeriet...det vore väl nåt?

För övrigt är jag förvånad över allt ståhej på nyheterna över pils pussande.Det var på TV imorse igen...töntigt om jag får säga det själv.Brist på andra nyheter eller?

Ja och min ekonomi är så dååååålig.Hela tiden kommer ett nytt slag mot den.Som vi pratade om igår borde jag ha en buffer så jag klarar av oväntade utgifter..så som pappas present som förstört hela min höst.Inte bra.
Ingen förutom Micke kommer få en julklapp,that's for sure!Kanske du Ilse då...när får jag dig igen?

Kommentarer
Postat av: Mix igen..

Annu mer forvirrad? va e de for liv om Pils pussande? Vem har han pussat pa? Vem har han INTE pussat pa?!

2007-11-01 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback