Vecka av bestyr

Imorse tog jag ett sånt där moget beslut att inte gå på fest ikväll för att jag verkligen behöver vila för jag inte känner mig riktigt kry. Pappa ringde och jag berättade om mitt mogna beslut,han höll med om att det var moget och hade gjort detsamma  tidigare i veckan. Känns bra.Men konstigt.Kan man verkligen vara hemma själv en lördagkväll?

Jag har gjort tusen saker den gångna veckan,varit full i massor,lekt äktenskapsmäklare (och lyckades faktiskt),pluggat,förberett och haft två seminarier om utrikesministrars immunitet och rätten att använda kärnvapen,skrivit klart min uppsats om kärnvapen,varit på faddermöte,gjort guacamole,varit på guacamolekväll,dött på eftermiddagarna framför tvn,tagit en snabbis med IlseMarie på Rusta och Vardagsrummet,kramat massa på Micke,varit på möte på rättscentret,druckit vin med Blanka och Franzi och nu är jag trött.

Det har varit en jättekul vecka när det inte kretsat kring en viss Advisory Opinion on the legality of Nuclear Weapons.

Jag ska få åka till stora Stockholm 19-20 nov via rättscentret för att gå på MR-dagarna(Mänskliga Rättigheter- dagarna)!Skitkul,massa bra föreläsningar och seminarier tillsammans med Erika och Josse.Ska dessutom bo hos min kära bror så vi får lite kvalitetstid ihop.Jag och min bror.Vad fint.Verkligen.Jag har inte varit i Sthlm på jättelänge,nästan så att jag skäms.Efter flytten till Örebro känns livet i Sthlm så avlägset.Så jag kanske ska passa på när jag ändå är där och stanna kvar ett par dar.

Nu ska jag ägna helgen åt att dricka kaffe,läsa och ligga under mitt täcke och se på film.
Dags för nollställning.
Kärlek systrar




Kommentarer
Postat av: ella

och nu är jag uttråkad!Det var ett dåligt beslut att stanna hemma.Typiskt!

2007-10-20 @ 21:59:41
Postat av: lis

men när du skulle ta beslutet var du trött, därför vet du att det var rätt beslut!
låter hur bra som helst med allt och jag blir så stolt så stolt när jag läser om alla bra saker du gör. love!

2007-10-21 @ 18:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback