Bröllop!

Jag har haft en riktigt kul helg ute i Frövi.Jag har träffat precis hela släkten,förutom pappa och Kurt.haha.Vilken miss.
Efter vigseln åkte vi coachade bussar ut till nån gård i ödemarken där festen skulle va.Alla av det kvinnliga släktet frös som svin(utan att överdriva,om nu svin fryser) för det var verkligen ruggigt kallt. Som tur var fick vi förfriskningar ganska omgående.Jag och Micke verkade hamna vid barnbordet under middagen men jag var bara tacksam att jag fick sitta brevid honom.Tack för det!Vi verkar vara de enda par som fick sitta brevid varandra.Kan bero på att nån vänlig själ uppfattat att jag inte träffat en enda annan själ av gästerna.Men hur som helst så var det riktigt riktigt trevligt!Massa mat och alkohol!Vi tvingade senare i oss lite bröllopstårta,men musslorna och osten hade tyngt ner magsäcken rejält.

Framåt sena kvällen var det dags för dans.Jag och Micke dansade faktiskt vals,bugg och tryckare.Allt ganska improviserat,men väldigt kul!Vi spelade även in en fiskfilm med Linda åt brudparet.Den handlade om missbrukare och en fiskvigsel.Den höll hög kvalitet,såklart.

Idag gick det segt,vi sov,pratade med mickes mamma och tittade på ClasArnold.

Här är vi,något överförfriskade men väldigt nöjda och glada!
image112

Dags att skriva den förbaskade debattartikeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback