Fina veckor

Veckorna just nu är bra härliga!Förra veckan var Mikaela hos mig,det var mysdagar och kvällar på hög nivå!Promenader i skogen,flum,diskussioner,shopping,kaffe och kärlek.Jag är så glad att du fick jobb vännen!Det kommer bli skitbra.Jag lovar att komma och våldgästa dig(tror jag).
image114
Vi turistade på Marieberg!

Sen när det blev helg så åkte jag och Micket till älskade Ilse och Sparven i Gbg.Det var också helt otroligt mysigt.Gud vad fint ni bor ni,jag älskar er oranga kök och ert badkar med tillhörande balkong!
Tyvärr blev det inga kort tagna men vi var ju alla lika snygga som vanligt ändå.

Idag har jag argumenterat för limited powers of the Security Council.Grupparbete is the shit!Min svengelska är för övrigt bättre än någonsin.

Min kära likabehandlingsrapport har börjat bli känd.SVTs program REA har ringt,ytterligare undersökningar ska baseras på den och imorrn ska jag prata på kommunen om den.Nu ska den bara släppas till skolorna och tidningen..sen är det full fart.Hej o hå.Jag ska länka den till bloggen och sen förhöra er så att ni verkligen har läst hela skiten...tror bara att det är min pappa som har gjort det hittils.

Ekonomin oroar mig,speciellt då min far fyller 60 och det kommer kosta mig 2500 kr.Men det är han ju värd,det kan jag inte förneka.Själv är jag definitivt värd en ny klänning,so see you!

Kommentarer
Postat av: lisen

wow! häftigt att svt hört av sig, way to go girl, jag visste att du skulle fixa det! Im so proud!!

2007-10-09 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback