Helg!

Skolan började i måndags.Som Fia så fint uttryckte det efter 3e föreläsningen i onsdags; efter tre dagar känns det redan som om man ligger fyra veckor efter! Kunde inte ha sagt det bättre själv.Det kommer nog bli en tuff kurs.Betygsatta argumenterande seminarier,argumenterande uppsats och sen tentan.Tur att det är intressant och kul,men synd att jag måste sitta och läsa in mig på tortyr idag.Det är ju för fan lördag!Dessutom blev jag helt plötsligt förkyld..määäh.

Men ändå,fan vad skönt det är att gå på föreläsningar och träffa alla igen.KJ,Anders och jag springer mellan barackerna,fia och jag har tid för varandra igen och angelica o jag bränner pengar!Jaaa det är skönt att vara back in business!

Moi et Micket åker till Ilse et le Sparv om två veckor,loppmarknad,vin och vad mera?Hur som helst ska det blir skitkul!:)

Annars är det massa härliga utbytesstudenter som kommit in i mitt liv och på tisdag är det hippiefest vilket innebär att jag till slut kan få använda min klänning från bxl loppis utan att skämmas!

Kärlek systrar!


Kommentarer
Postat av: lis

hej baby, imorgon bitti liftar jag o bella till köln, hall tummarna for oss! love!

2007-09-10 @ 00:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback