Herman Hedning

Det var min nattliga aktivitet inatt,förutom när jag inte rullade runt och väckte micke för att jag själv verkligen inte för mitt liv kunde somna.Blev så himla irriterad framåt morgonkvisten att jag var tvungen att gå upp och leta reda på herman hedning och sätta mig vid köksbordet och läsa.
Nån gång senare lyckades jag somna,var vaken lite när micke skulle till jobbet men var ganska väck tills kl 10 då jag gick upp och cyklade hem.

Jag hade världens bästa dag igår!Underbart väder,oranga träd,överaskningar,konditori med fia,middag med huss,bio med micke.

Snart kommer Mikaela,jag ska boosta(mitt nya favoord som jag säker använder helt fel) mig med massa kaffe innan bruden kommer.Innan dess är det lunch på Pitchers och hud- och sminkrådgivning på Snygg.Det behöver jag ju inte nu när Fanny flytttat hit och guidar mig genom allt sånt där.Men det är ju gratis så vad fan!

Jävligt bra vecka det här.Massa Kvinnokollektivet och ledighet!

Förresten så hälsar vår favorit Red Hood Johan till er alla babes.

Kommentarer
Postat av: ½ kollot i Pumpan has a question

Who the fuck is Barbro?

2007-09-18 @ 19:24:37
Postat av: Miri

Det är min kollega, ju! Världens goaste! :D (jag hoppas att det är min barbro, annars vet jag inte riktigt vad...hade iaf tänkt fika med hennne nån dag nästa vecka)

2007-09-21 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback