Inte mindre nervös

Idag är första dagen på mitt nya jobb. Nervös som aldrig förr. Och det värsta av allt under det senaste halvåret har det väl tillkommit ett par kilon på min mage...vilket inte är så smickrande i min oanvända uniform. *sucka* Men, det är bara att ta tag i det igen och se till att komma i matchform igen (och stanna där).
Om 30 minuter åker jag. Gick alltså upp lite för tidigt, men man vill ju inte komma för sent. skönt att få börja med ett par sexrimmars pass innan verkligheten knackar på och man ska köra tolv timmar i sträck. Men, klar fördel är att man får ju vara ledig mer också. Bonus nummer 2: jag kommer få schema. Bara för en månad i taget, men det är ju alltid nåt!

På torsdag börjar jag med naturkunskap B och på fredag börjar biologi A. TÄnk om det är nu det tar fart!?

Fika, snart.
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Hoppas att allt gått bra första dagen, vet du kommer klara det galant tjejen. Håller tummarna för dig. Puss och kram.

2007-09-18 @ 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback