Lisen back from Paris

jaha. redan tillbaka, det var lite oväntat men ganska skönt. jag och Bella är hos Delphine och ska strax ut pa konsert i parken.
akte till paris igar kväll, lite sent sa vi hann inte träna nat pa scenen innan showen, det var dumt..
Jag, Delphine, Val, Babs och nytillskottet Helene satt ihopträngda i Vals lilla bil och lyssnade pa
http://www.youtube.com/watch?v=6H13RprHi3I hela vägen och drack öl och skrek med i laten tills vi var tvungna att börja titta pa vägskyltarna inne i Paris.
Innan vi började sjunga gjorde Delphine, jag och Babs klart schemat för hur vi skulle ga pa scenen för det hade Delphine saklart inte gjort, precis som förra gangen blev det kaos och ingen visste var eller när de skulle ga men vi improviserade och hade skitkul! vi delade loge backstage med ett par band som spelat tidigare pa kvällen.
Där var vi och provade trosorna, tejpade brösten och sminkade oss innan det skulle börja. Axel och John var där, det var jättekul att se dom igen. Det var kameror överallt och det finns hur mkt bilder som helst, maste bara vänta pa att fa dom. det var 3 riktiga fotografer plus alla kompisar med kameror och 3 videokameror. efter showen kom Julie backstage och hjälpte mig av med sminket.. det var jättkul att se henne igen men väldigt skumt. det blev lite... konstigt. och jag hann knappt prata med henne alls innan jag och Bella akte tillbaka till Bryssel vilket var väldigt synd.. hon kommer hit om en vecka sa jag kanske stannar här nagra extra dagar för att fa prata med henne. det skulle kännas bra, det var lite jobbigt att aka ifran henne utan att vi hann prata. men det kändes bättre att fa gratisskjuts till bxl med val o babs än att behöva kolla taxistop för veckan. dessutom var det sa mkt folk hos julie sa vi skulle ända inte ha fatt nat private talk.

showen var fantastisk och det var ett riktigt riktigt bra party efterat. Babs bytte aldrig om utan festade i trosor hela natten.. vi hoppade av i Namur och turistade lite pa vägen tillbaka till bxl, fraga inte varför, jag har ingen aning... vi hade inte ätit och bella hade all sin eurotrip-packning men vi tänkte att det kunde ju vara trevligt. nu har vi kommit hem, duschat(!) druckit kaffe och ätit nudlar och är redo att ga ut till Le gazon i parken och kalasa.

det gick sa snabbt men det var verkligen hur kul som helst och jag fattar inte riktigt att jag är tillbaka. nu angrar jag lite att jag akte tillbaka sa tidigt men wtf. julie finns ju kvar och paris ocksa.

bilderna kommer asap!

/ Lisen i bxl med en liten orosboll i magen och helt galet fina och roliga minnen fran min karriär som underklädesmodell som jag härmed förklarar avslutad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback