Lisen i Berlin

hej babes, ni verkar ha det bra allihopa, skönt att läsa och se att ni har det bra :)
jag bor i separatistisk squat i Berlin sen en vecak och stannar där en vecka till. har kommit pa vad jag ska göra med mitt liv men det är en hemlis än sa länge. men jag kommer nog till sverige ett ar eller tva...
sag precis att det är 2000 pers som sett videon fran trosshowen i paris, det är ju nagra stycken, puh, blir lite svettig av att tänka pa det. och det är bra för i squatten finns det ingen värme! hörde att det är svinigt kallt i sveariket, skönt att man hänger lite söderut. det är ganska kallt här ocksa och det blir nog inget östeuropa utan nerat varmare breddgrader, närmare bestämt barcelona istället!
det gick hur fint som helst att lifta, sa fran och med nu ska jag lifta genom livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback