måndag

Jaha, idag har jag då varit jäkligt lat, jag har nog inte gjort nåt ordentligt. jo okej lite men det räknas inte, för överlag har jag bara i princip suttit och tomglott. Det har varit väldigt skönt faktiskt.
Är lite sliten efter den senanste veckan faktiskt. åkte upp till fastlandet svintidigt i onsdags morse, väl framme i nynäs knatade jag upp till camilla, när jag kommer fram upptäcker jag att hon flyttat. jaha, den missade jag visst. knatar vidare, går fel, går rätt kommer fram. Umgås med kusiner o kusinbarn hela dagen och kvällen. Får sova på soffan, och blir väckt hela natten utav alla tre barnen. torsdag, pendeln gick inte, fick ta buss, hittar Sofia från Bryssel på vägen, kul! Sen in till stan o träffa Cissi, promenerar runt djurgårnden, pratar massor, hittar ett fik och underbara soffor, pratar, pratar, pratar, går vidare, käkar falafel, pratar ännu mer, helt jäkla underbart. precis vad jag behövde.
Senare, blir upphämtad, får stifta bekantskap med Skabblägenheten nr 1, men vad gör det när sällskapet är trevligt? Dricka öl, taxi, vilse i gamla stan, hittar ett ställe till slut. väntar på bord, blir bortglömda, käkar god mat, dicker vin... o mer vin.. hmm.  hem. sova. Nice.
Dagen efter släpar jag mig upp o tar mig till stan, fika med en annan kusin, o sen båten hem. problem emd landgången får gå av båten via bildäck.
efter att sen ha kommit hem på fredagskvällen var det bara att byta om, käka lite fixa till sig o sen dra. Hade bestämt utgång med Anna från jobbet. Hamnade på Bolaget, drack vin, vidare till Munken och dans, dans, dans! också precis vad jag behlvde. Dock inte så mycket känt folk ute, men vem brydde sig?
igår var jag på Adelsgatan på modevisning, ganska kul men lite b kanske. Sen hem o fixa o dona, sen till Sofie o co som ahr hyrt ett hur i stan, Inflyttningsfest!! vi grillade o hade väldigt trevligt, kul att se alla samtidigt flr en gångs skull. Det var en väldigt trevlig kväll, slutade nere på G:a masters,,,
På väg hem, out of the blue, hör RTP av sig och ringer senare....när jag tyo sov. Big mistake.

Idag har grävt ner mig i soffan över allt elände, beslutsfattande och förvirring. vilket i mitt fall innebär att strunta i det totalt och fastna i tv:n. Funkar alltid. Ska ta tag i det imorron, men orkade inte direkt idag.

Har fått en mystiskt sms från ett belgiskt nummer, där någon frågar vem jag är, på franska?! Är väldigt nyfiken på vem det kan vara, första tanken var att det var Lisens avundsjuka stalker som skickat något. varför vet jag inte, men det var det första som slog mig... Skumt. Men iaf, någon som vet vem denna mystiska person kan vara?? och vad vill den mig?? Ahh äntligen lite spänning i vardagen, eller helgdagen..vilket som.

Måste faktiskte erkänna att jag är lite störd utav vetskapen om att fler än vi läser bloggen. hmm känns inte som om jag kan få ut allt liksom.. eller jag vet inte.
Skit samma, here goes. I helgen har jag varit ganska nere, hela grejen med att inte veta, inte kunna betämma sig och att inte helt enkelt göra något är verkligen jobbigt. Jag önskar att jag hade mer styrka i mig än vad jag har just nu. Jag är jävligt förrvirrad, och vet inte vad jag ska göra. den enda som vet är jag, och det gäller bara att bestämma sig. och det kan jag inte. Eller jag kan, men jag gör det inte. Jag avskyr att vara svag. Men jag jobbar på att styra upp min framtid.

Jepp så är det. idag är jag svag. imorron är jag inte det. 

Out. 






Kommentarer
Postat av: lisen

baby, läste du att jag har ett gratisrum at dig i waterloo? det är en kompis till Kristen som flyttat till USA för att bli au pair ett ar och hennes familj vill ha nan som bor i hennes rum för de tycker det blir sa tomt annars. sa du far boendet gratis mot att du gör lite ljud sa de känner att det är lite liv i huset ;) hon är jättejättegullig som akt till USA, henne sfamilj borde va bra ocksa. vill du att jag ska kolla upp mera?
I know you can handle it!
pusspuss

2007-09-03 @ 12:02:32
Postat av: älla

Det är vid såna dagar det är bra att minnas natten vi hade i Almedalen med bröderna."Just idag är jag stark..."
Du kanske ska prova att bada i dammen du med och se om du får några uppenbarelser.haha.
Du kommer fixa det här hur det än blir babe!
Massa kärlek!!

2007-09-03 @ 12:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback