Nervös

Nyutexaminerad väktare. Känns skönt. Nu hoppas jag bara att allt faller på plats. Imorrn ska dom känna lite på mig och se om jag passar på just deras post. Läskigt. Annars fpr jag falla tillbaka på mina drömmar om att bli LisaP.

Har haft Richard här i helgen, trevligt, trevligt. Åkte ut till Kvibergs överskottslager för att kolla på bil, såld. Tog en sväng på marknaden, hysteriskt. Sen dumpade vi Richard på stationen, åkte hem och hämtade bilen (på mammas begäran, det är hon som vill ha bilarna) sen bar det av till sisjön för att kolla på två bilar till, men båda var inne på rekond! Åh, vad sur jag blev och hungrig var jag. I jakten på ett ställe att äta på hittade vi en liten trevlig loppis, köpte flera fina karaffer, ett gäng glas och på jonas begäran; en silver bricka. Vi fick mat, vi rekade det som eventuellt kommmer att bli min arbetsplats, vi tog oss hem och vi däckade. Som om någon hade slagit oss i huvet föll vi till sömns och vaknade ungefär en timme senare av att telefonen ringer. Wiveca. Så framåt kvällskvisten bar det av hem till wivvan, kikade på en film och sen åkte vi hem och sov igen. Lång lördag.

Idag är jag ensam och övergiven, fast jag får väl inte klaga när mannen jobbar extra för att kunna försörja oss.
Spela lite Wii, läsa i min bok och bara vara mysig hela dagen. underbart.

Ella, jag kan inte lova att det blir nån "rolig" mat nästa helg, vi får nog äta det som finnns hemma. Men än så länge innebär det åtminstone kantarellmackor och burritos!

Väntar, längtar och saknar!
// IlseMarie



Kommentarer
Postat av: Barbro

nästa gång du e ensam hör av dig så kommer jag och så kan vi fika och äta nåt gott (så kan vi banta sen *L*) kram

2007-09-18 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback