Ny karriär

Sista dagen i sticksig flygplatsuniform är avklarad. Nu väntar en ny karriär. Förhoppningsvis som Lisa P.

Var på besök hos kära wivvan igår och rackarns vad hon klämde till mig. Nästan hela kroppen var hon på, ett under att jag lyckades ta mig hem, eller, ja, det var väl på håret att jag kom hem. Missade att hoppa av vagnen innan den helt oväntat hade passerat ändhållplatsen, så det var till att ge sig ut i terrängen och spatsera ihop med en annan vilsen själ som lyckats med samma miss. Vilsen Ilse på äventyr.
Så med anledning av massagen igår har mitt säte varit lite ömt idag, trots detta har vi varit ner på byn och gått i leksaksaffärer halva dagen. Detta i jakt på rätt presenter åt två små töser som snart fyller år.

Nu har ordningen varit här och vänt, den vardagliga oordningen har infunnit sig. Det sköna är att det tar ett tag att skapa kaos på den enorma boyta vi numera har.
Så tänkte jag till allas förvåning (?) lyckas med att lägga in lite bilder på mina nya fina saker, mitt vackra kök och Sparvens oreda:





Storhandla imorrn. Och, det är ju söndag så det blir väl inte så mycket mer nytta gjort än så.
Eller, ja, jag ska lista ut hur man gör dillkött, i tryckkokaren. Jag är så mycket kvinna!

Kärlek
Öm Ilse på rätt spår

("varför ar jag ful och fattig det kan man fundera på, varför får jag aldrig rosor och varför skrattar jag ändå?" åh! vilken härlig textrad)

Kommentarer
Postat av: Ella!

Åh gud så fint kök!Har Sparven klippt sig?
Underbart underbart!

2007-09-02 @ 16:33:08
Postat av: wallba

Det börjar arta sig i ditt nya hem *L* lycka till och jag hoppas du har kul i "skolan" och lär dig bli en bra och skötsam väktare *L* . Saknar dig
Kram

2007-09-04 @ 18:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback