på resande fot...


Jag e trött.... lämnade kobben med båten 07.05 imorse. Halvslumrade i vilstolen, halvsov i bussen upp till cityterminalen. Stärkte mig med en hamburgare, minimorötter o ramlösa citrus. Piggnade till betydligt och har nu åkt tåg till Linköping. Och gissa om jag blev glad när jag klev på tåget och insåg att jag skulle sitta på övervåningen!!! vid fönstret!!  ojojojoj det var nästan för mycket. Öbo som man är , då är ju bara det att åka tåg en stor grej =).

Ska hänga lite med Tina ikväll, just nu sitter hon som alltid och pluggar. Vi ska nog gå en promenad, äta lite mat o sen kolla film. Det ska bli mysigt.

Är dock lite arg på Destination Gotland, bokade min tur o retur-resa, helt själv över internet. Utan att DG behöver göra ett smack. Senare upptäcker jag att jag har tagit fel dag på hemresan, har bokat fredag istället för torsdag. Då går jag in och bokar om helt själv, och inte heller nu behöver DG lyfta ett endaste finger, för jag gör ALLT SJÄLV!
Men då, då tillkommer det en "ombokningsavgift"på 50 kronor!! helt jävla onödigt om ni frågar mig, det är ju inte direkt som om det är något problem med att få plats på de där jäkla båten så här års. Morr....

Men skit i det nu.

ELLA! Imorron kommer jag! Tåget kommer 15.38 till Örebro C, sen är jag bara din tills torsdag 16.56!!! Hurra vad roligt det ska bli o se dig igen!

Shit, jag tycker verkligen om att resa. Förhoppningsvis blir det en resa till Lund (bara kanske kanske) innan jag förhoppningsvis kommer ner till Bryssel. Me like.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Nästa gång du är ensam ring mig så kan vi fika eller nåt. kramis.

2007-09-17 @ 17:42:58
Postat av: Barbro

sorry det skulle vara till Ilse juuuu *L*

2007-09-18 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback