Pirrigt...


Ja då kära vänner! Imorron far jag ner till Bryssel igen. Kommer åka från Gotland vid elva och vara framme i Bryssel vid halv fem.
Är lite nervös, känns som om jag har glömt att packa något viktigt... fast kan inte komma på vad... ni vet den där läskiga k'nslan som bara gnager i en och som man inte kna bli av med.
jaja det är  ju inte så långt till jul då jag planerar att komma hem en sväng iaf... hoppas jag kommer trivas med familjen. Hon verkade väldigt trevlig när jag pratade med henne på telefon, så jag häler tummarna för att det blir bra! =)
Upplägget är lite annorlunda, ska jobba åt en familj, men bo i ett annat hus och vara katt o husvakt när hon som bor där är bortrest. Kommer kanske kännas lite ensamt i början men sen blir det nog bra.

Schysst drogbild vi fick till på oss, eller hur Ella? tänk så kul man kan ha på Marieberg, och vad dåligt de har gjort det för gångisterna där!!! Vi borde skriva o klaga.

Har idag fikat med en av mina gamla klasskompisar, det var lite kul för vi har inte setts sen förra augusti.. och då var det precis innan han skulle flytta iväg för att plugga till brandman... Vi har vår årliga träff! nej men har spånat lite om att han ska komam o hälsa på, det ska bli nice.

Hålla tummarna för mig imorron, att jag hittar rätt flyg och kommer iväg ordentligt! (Ska inte glömma passet den här gången!! =P)

SYSTRAR!! Ni måste komma ner o ta mig, lova det!

Kommentarer
Postat av: lisen

AAAH MIX! vad glad jag är att du aker till BXL igen! säg till när du kommit in i jobbet o berätta om jag far plugga pa distans o bo hos dig ;)
pusspuss, du maste skriva hur det gar! hälsa alla älsklingar där!

2007-10-03 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback