Pumpan 1 år

Idag fyller Pumpan 1 år!Eller snarare så firar jag 1 år i Pumpan(som stått här sen -65).Det känns härligt.Det har varit ett bra år mellan de pumpaoranga väggarna.Om det inte vore för storleken,köket,badrummet,lyhördheten och backen upp hit hade jag kunnat bo här hela mitt liv!

Jag tycker att det har varit lite dålig aktivitet på bloggen den här veckan.Jag antar att det beror på desto mer aktivitet i verkligheten.Fia smittade ju mig med hennes baciller förra veckan så den här veckan har jag pendlat mellan feber,snor,yrsel,halsont och feber igen.Men tapper(eller dum) som jag är så har jag vart i skolan ändå.Jag somnade 20:40 igår kväll,väl behövligt.Den här helgen blir det bara degande och firande av Pumpan.Jag ska köpa fler växter och dammsuga.Bra bra.

Mikaela hjärtat kommer antagligen till Pumpan nästa vecka!Wohoo!Sakna sakna sakna!Om en vecka bär det av till Ggb för Ilsevilse.
Lisen baby,Berlin är för långt bort för mig :)Men skriv det där mailet nån gång så jag vet om ni kom fram med lastbilen.

Dags för lite FN-kunskap och peacekeeping.Hjärnan har ställt om till engelska.

Kärlek älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback