sommar och sol <3

Jag trivs bättre och bättre i Barcelona hela tiden. Jag vänjer mig vid att sova i en obekväm säng, vänjer mig vid att vara sambo, att plugga på distans, att inte ha så många nära vänner, att ta dagarna som dom kommer.
Och vädret är hääääärligt! :) Alltid sol och blå himmel!

Jag och Martina har pratat lite löst om att bo i frankrike under hösten, det vore jättekul och jag är verkligen lockad eftersom jag har bra kontakter överallt och (numera) kan språket flytande.. men jag tror faktiskt att det är dags att ta tag i sverige och utbildning nu vilket känns som ett väldigt moget (lite tråkigt) beslut. Men frankrike ligger ju kvar.

Jag blir nog kvar i Barcelona i juni så om nån vill komma och jobba en månad med mig på transcom (890 euro för en månad + provision! 30h per vecka ej helger) och bo med mig (200 euro) så är ni mer än välkomna för Ellie åker till england under juni och jag måste jobba och jag tror inte jag kan få nåt jobb i sverige.

Om några dagar åker Victor och Andreas hem, det blir trist, det har varit mysigt att ha dom här.. jag och Ellie tar deras rum när de åker så vi slipper det ¤%#¤ oljudet från gatan, YES!

Så, kom och jobba med mig nu Ella och Mix och Ilse du får ta med sparven o hälsa på!  Ilse, hur gjorde du med jobbet förresten?
Mix, jag vill fortfarande veta vad som händer med killen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback