Fortfarande muskelvecka?

För isåfall vill jag berätta hur sjukt snygga muskler jag har fått.Hela lilla jag har blivit stenhård,all around!Så här vältränad var det länge sen jag var.Men nåt som är läskigt är att jag köpte en kjol i strl 34 igår!!!Hur är det möjligt?Undrar om jag har en amöba i magen som äter upp allt jag äter.För jag äter!Massor.Mycket mer än Micke.
Hur som är mina muskler heta som få!

På tal om micke så har jag flyttat in till honom nu.Helt och hållet.Jättejätteskönt!Håller på att packa ihop Pumpan nu så att det bara är att ta karrtongerna och flytta i mellandagarna.Men det är mycket just nu, vi är så så nära att bli klara med c-uppsatsen nu.Förhoppningsvis mailar vi in den imorrn.Nu orkar jag inte mer.Vaknar mitt i natten och tänker på gerillagrupper...det kan omöjligt vara bra.min hjärna är överarbetad.Känner mig smått apatisk och har ont lite varstans.Hade förbannat ont i ögonen ett tag så jag gick på synundersökning vilket resulterade i  ett par schyssta brillor.känns skumt,men jag gillar dem.Och så ska jag bara ha dem när jag läser eller sitter vid datorn.

Om exakt en månad är vi framme i budapest!Woowoowoo!!!Men jag är nojig över vad jag ska göra sen.Antingen så blir jag kvar i budapest,fixar praktik i bryssel eller på annan ort.eller åker tillbaka till ö-bro och tar min bachelor of law.om det inte blir praktik på hösten så blir det på våren.efter det drar jag väl igen....brugge,amsterdam,haag,rotterdam..det är nervöst att det är min sista struktuerade månad.Sen vet jag inte vad som händer.

tema för kommande vecka är konspirationsteorier.

kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

apropå konspirationsteorier så är jag säker på att det där med muskler och att känna sig fit är en konspirationsteori av sorts. Man känner sig grym på alla sätt liksom och sen så är det jul och man käkar godis i en vecka och sen så skrattar konspiratörerna när man våndas över segheten som kommer med ofitness.

Jag borde träna mer. har inte dansat på länge (eller jo men bara på klubb).



iaf så skulle jag säga att herregud ella har du redan börjat krympa det är då inte dags än, tänk när du blir gammal du kommer va som en liten sticka och vi andra i kvinnokollektivet blir stora tjockistanter och då finns det en risk att du kommer kvävas till döds när vi ska på charter till mallorca.



bara en liten grej jag tänkte på. du kanske kan ha flytväst på dig när vi bussar ner så du inte fastnar mellan sätena?



lite orolig över att inte ska komma fram som en hel sticka.



LOVE

2008-12-18 @ 17:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback