Lisens konspirationsteorier

Konspirationer finns det nog lite överallt och här och där och jag funderar på om det vore kul att sätta igång några egna. Men det är så mkt annat så jag överlämnar det år er andra tills vidare. Jag undrar om Henrik konspirerat med sina vänner inför vår utgång imorgon, det är mkt möjligt och jag skulle inte klandra någon om det var så. Det ska bli kul iaf, först ska jag bara ha seminarium, skriva klart pm:et, äta lunch med victor och vara kontaktperson åt min kusin. Sen blir det kalas!

Lite fina citat som man kan glädjas över:
Dansande är livets synliga handling
Dansandet är en andlig övning i fysisk form.

Så långt är det fint.

Men skit också, det går inge bra med mitt pm om det öppna konstverket, det här kommer gå åt helvete, jag kommer lämna in en bunt papper med en osammanhängande text baserad på namedropping känns det som.

Jaja.. det gör inget för snart är det jullov och jag dejtar världens finaste tjej.
Imorse låg vi i sängen hur länge som helst och drack kaffe och läste DN och lyssnade på radio och pratade. Kan det bli bättre liksom?

MIIIIIIIX jag längtar efter dig kom hit nu! Mitt nr är 0707-203979 om du inte har det, berätta var och när jag ska hämta dig och I'll be there!

Har jag berättat om min dejt i tisdags förresten med en annan tjej som utbildar sig till sexability coach? Mycket intressant! Men där är det bara lite flirtande och ingen action. Med min framtida fru Vilma däremot är det andra bullar, nämligen hålla handen och pussas på stan. Efter ett ligg och en dejt. Inte illa.
Förresten Mix så var Cissi (aupairen från bxl) på samma ställe som jag och vilma igår. Sprang in i henne här på skolan förut också.

Okej, nu ska jag sluta svamla om oväsentligheter och hitta på nån annan ursäkt till att slippa skriva pm.

konspiration = sammansvärjning, stämpling, komplott, intrigspel, ränkspel, ränksmideri, ränker, sammangaddning, maskopi
jag tänker bara på röda och vita rosen när jag läser synonymerna, härligt, det är ju en asbra lek faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback