Livets små glädjeämnen

Mix, vad glad jag är att du kommer hit! Åh det ska bli så fint :)

En annan sak att glädjas över är att jag räddat en vänskapsrelation från undergång. Bra där.

En tredje bra sak är att jag träffat Drömkvinnan, tänka sig, här fanns hon i sverige och väntade på mig hela tiden. (och nej, det är varken hon jag ska på dejt med idag eller hon som jag gick hem med förra helgen)

En fjärde kul grej är att jag upptäckt vilken sensationell njutning det ligger i att borsta tänderna i duschen. ni borde prova :)

Sen pendlar jag mellan att tycka att skolan är jävligt rolig och jävligt mycket ångest för nu har jag haft en lite omvälvande tid och vill mest bara åka hem till västerås och äta och prata och vila och ha tråkigt så jag kan komma tillbaka till skolan med lite ny livskraft inför ESTETIK B som jag har tackat ja till. Och så stumfilmen jag ska göra som kanske ska visas på DRAMATEN i vår och så vill jag ju fortsätta göra musik och va med i tv-redaktionen på lava osv. Som ni ser så kommer det behövas jävligt mycket energi, speciellt om jag ska ha tid med min framtida fru också. Så det är bäst att jag får jävligt tråkigt i västerås.

Nu ska jag sluta slingra mig och ta tag i minimalismen och konceptkonsten yihoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback