the muscles from Brussels

Mina muskler är inte mycket att hurra för, men faktiskt så har de blivit aningen,aningen större sen jag borjade träna igen. dock tränar jag inte så ofta som jag borde så därför syns det inte någon större skillnad.
Dock använde jag Thomas bänk ochgjorde sit-ups o fan va det tog!! nu vågar jag mig inte i närheten av dden där prylen igen alltså.
En annan muskel som hålelr på o förtvina är min hjärna. jag känner mig så himla osmart och understimulerad. behöver mitt kollektiv och alla fria tankar o spännande diskussioner!!
Ska läsa lite faktaböcker när jag kommer hem så jag kommer i rätt fas igen...

Just det! jag har varit på arbetsintervju på Representationen!! för ett jobb som heltidsanställd receptionist. Var ganska nervös på intervjun men det gick tydligen bra, för idag mailade de o sa att de vill att jag kommer på en andra intervju imorron!! WIHA. dock ska de testa hur mina franska kunskaper funkar i sammanhanget, o det glr mig grymt nervös, men jag hoppas det går bra. jag har redan förklarat för dem att jag inte är någon stjärna men att jag kan typ basfranska, men dock pratar jag inte så mycket...

jaja håll tummarna för mig imorron!!

btw Lisen var bor du? jag skulle behöva någonstans att sova natten mellan lördag o söndag. jag kommer med flyget lördag kväll ochj åker båten söndag fm.

puss o kärlek

Kommentarer
Postat av: lisen

Shit vad kul Mix! Hoppas det går vägen!

Om du skriver till Terese Bengtson som du kan hitta bland mina vänner på facebook så kan du säkert få tips på vad de letar efter, hon jobbade som sekreterare på rep:en under mitt första år i bxl.



KOM TILL MIG NU, jag tänkte på dig inatt faktiskt, telepati, jag tror på högre makter nu när du svarat på mina böner ;)

Jag bor i huddinge, 15 min från centralen med pendeltåg.



shit ses vi verkligen på lördag? ÅH VILKEN LYCKA!

2008-12-16 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback