Home sweet home

Nu längtar jag hem till mina oranga väggar.Känns som om det var evigheter sen jag var hemma!Först var det fantastiska och underbara Paris med Micke...vi hade det hur bra som helst.Önskar bara att vi hade kunnat stanna längre såklart.Men nu hoppas vi på att det blir en till utlandsresa i vår...
Sen var det diskrimineringskonferens i Göteborg...jag säger nog bara njaaaa om den tyvärr.Men det var kul att dricka öl och umgås med oskar och sen en snabbis med ilsemarie.
Jaha,och sen var det Västerås där jag ännu är.Kom hit mest för att kolla på brudklänningar och introducera micke för päronen.Brudklänningarna gick bra..jag tror vi har valt en.Men jag trodde aldrig att brudklänningar var så lika sovsäckar...hon kommer svettas stackarn.
Nu sitter jag och väntar på att micke ska komma hit...tänkte ge honom lite sightseeing i stan innan vi ger oss ut i bushen.

Jaha så imorrn är ledigheten slut..på tisdag börjar vårterminen med EG-lagstiftning.På nåt sätt ska det väl bli intressant bara för att jag är så kritisk.

Vad mera?jo jag söker sommarjobb för fullt..hoppas på kriminalvården.Sen har jag lite hot news i slutet av februari åt er.

dags att gå till bondetransporten(som någon kallade det på högstadiet)
pussinuss

Kommentarer
Postat av: imf

ska martina gifta sig!? Eller vem ska annars??? Åh! Vad spännande!

2008-02-05 @ 05:05:09
Postat av: ella

Japp martina och robert ska gifta sig på midsommar!Mys!

2008-02-05 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback