simhallen

Inget är så uppiggande som att simma ett par varv i badhuset.Men alla dessa lönnfeta män som tror att de är delfiner när de simmar gör mig såå trött!Det börjar med att de måste hoppa kanonkulan oberoende av hur många som är i bassängen...sen skapar de svallvågor utan dess like!Mon Dieu!
Vet inte om det var så bra att börja simma egentligen.Har fått konstiga pluppar på kroppen och munsår...och nu nån jäkla "vagel"(fast det är inte alls säkert att det har med det att göra.snarare skräp) i ögat!Josse läste en artikel i Metro om hur äckliga och bacilliga simhallar är...uhuhuhuuu!
Synd att det är så kul,och det har ju gett resultat som bara den!Jaja...jag får fundera över det enligt proportionality principle.

Skoltröttheten är total.Idag skolkade jag hela dagen.Nästan som på gymnasiet.Vi gick och shoppade istället.Det var skönt.Sen fick vi nog lite tentaångest och gick hem o läste istället.Föreläsaren vi har nu är så tråkig att klockorna stannar.Jag förstår till slut att det är möjligt att somna under en föreläsning.Han är rena sömnpillret!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Tant A

Nejmen, det gick ju inte så dåligt idag ju.
heja oss och de gamla tentorna!
Hoppas innerligt att det håller i sig tills imorgon...
Ses säkerligen på stadens gator :)
Och tuuuur att ögat mår bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback