Söndag

Spenderar dagarna i Pumpan och tar igen förlorad hemma-tid.Spenderar nätterna hos Micket så det blir tidiga mornar när han ska upp och jobba.Som ni vet är jag inte så bra på somna om.

Jag saknar er!
Lisen när vi pratade i fredags kände jag sånt sug efter övervåningen i Herman-Debroux där vi låg och pillade i varandras navlar,drack kaffe,käkade fryspizza och pratade om livet och fanns bara för varandra.Eller torsdagsmornarna när du kom och väckte mig kl 9 i Bascule med yoghurt och färska croissants.Vi drack kaffe och satt i de stora fätöljerna och lyssnade på Emiliana Torrini.Åh och Mikaela jag saknar så mycket att prata med dig.Sköna morgonpromenader då vi löser världsproblemen..eller iallafall funderar över vad det ska bli av oss.Saknar dig till och med på morgonkvisten när du är ditt buttra jag!IlseMarie!Var är du?Du är där och jag är här.När ska du komma tillbaka?Vi måste snarast ligga ihopträngda i en soffa så jag kan pilla dig i håret!Vi behöver catch up!(svenska?)

Jag saknar oss!
image122


Förlåt om jag väckte dig imorse ilse men jag blev så paff,när ska man vänja sig vid att vakna till grimmarna?Ligger där halvdöd i mickes säng och sätter på tv4morgon..och vem sitter i morgonsoffan om inte STEL?!Eller som han så käckt kallades "Pingismissionären".

Jaha,nu finns det ingen återvändo,dags att tolka rättsfall.Jag är skoltrött.4 månader kvar till sommaren.Har lämnat in min ansökan till Budapest nu.Förresten,nya nyheter...kommer ni(främst ilse o lisen) ihåg min kära vän Emma som jag växte upp med?Fick ett fantastiskt litet brev av henne i veckan där hon berättade att hon ska bli mamma i mars!Hur härligt som helst!Det kommer bli mycket västerås i vår.

Kvinnokollektivet i Budapest 2009?

Kommentarer
Postat av: IlseM

Va!? Emma? Åh! Vad härligt, hälsa och gratulera!

...och apropågratulationer; Grattis i efterskott Mix! Kommer ju aldrig ihåg om det är 12:e eller 14:e, så jag tar det såhär i efterhand istället...

Snart är det sommmar!

2008-02-18 @ 01:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback