ledig!

hej mina favoriter!

Hur har ni det med allt?
Jag är ledig!Skrev klart min uppsats om ramkonventionen igår och skickade in den,så nu har jag ingenting att göra...eller ja alltså ingenting som har med skolan att göra!Lyx!Och ännu har de heller inte ändrat prel. schemat så jag kanske är ledig ända tills den 5e februari!

Och vet ni?Jo nog vet ni nu,att jag har börjat simma.Jag svullnar inte upp och det kliar inte ens.Hur skönt som helst!Förutom det roliga simmandet så är ju det lustiga folket i badhuset väldigt underhållande när man plaskar runt.Där kan man hitta riktiga orginal i alla storlekar och åldrar!Jag är hänförd!

På lördag åker vi till Paris!Underbart underbart!Än så länge har det bara kostat mig 650 kr allt som allt.På lördag ska vi soffsurfa hos Adrien och sön-tis bor vi på 3-stjärningt(gratis!) i Montparnasse.Vi bor ganne med den stora kyrkogården där Simone de Beauvoir ligger begraven..dit ska jag!
Men planen är nog främst att ta det lugnt och dricka vin,haha.

Kärlek i stora lass! 

Kommentarer
Postat av: lis

hur har ni det?? skriv och berätta, åååh pariiis, hoppas ni har det alldeles fantastiskt underbart!

2008-01-21 @ 12:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback