Lisen växer upp

Ella, ska du vara brudtärna?!! Vad härligt :)

Livet som sambo;
idag flyttar jag in i mitt och Ellies dubbelrum med balkong i centrum av Barcelona, välkomna att hälsa på! :)

Om ett par veckor börjar franskakursen och jag och Ellie ska till IKEA och köpa möbler...
Äntligen ett "eget" rum efter ett halvår som luffare! Det känns helt fantastiskt roligt och bra.

Igår var det 25 grader här och jag och Ellie satt och solade i linnen och åt frukost på uteservering.. finare än snus!


Skriv mera!

Ilse; berätta, vad gör du?
Mix, är du back in bxl? jag kommer o hälsar på i vår! tänkte matcha in en bitchy butch om det går :) hur länge stannar du?

Kommentarer
Postat av: ellla

grattis babe!Verkar toppen verkligen hjärtat!

2008-01-09 @ 09:24:53
Postat av: Mix

Darling, jag är här till sommaren! kom o ta mig!

2008-01-16 @ 00:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback