veckan ur Lisens synpunkt...

hey girls...
sahar ligger det till... jag har tankt en del pa detta med veckan..
okej, jag vardesatter verkligen veckan med er. men jag kanner att medeltidsveckan gor att kvinnokollektivet hamnar i skuggan av den. jag skulle hellre se att vi tillbringade en vecka tillsammans i gbg, orebro, vasteras eller pa gotland i sjostugan/tvaan an att varan enda vecka tillsammans pa hela aret ar medeltidsveckan. jag gillar den, det ar kul men det ar svinigt dyrt och den tar pa krafter som borde ga till att ta hand om varandra i kvinnokollektivet. jag ar helt enkelt osaker pa om jag vill aka pa medeltidsveckan. det ar ett ganska massivt och dyrt projekt for mig att ta mig till sverige fran utlandet, fran fastlandet till gotland och dessutom hyra rum.

hur kanner ni infor ett bortfall av mig pa medeltidsveckan i sommar? och hur kanner ni infor att forsoka fixa en samling av kollektivet en helg/ en vecka hos nan sa vi inte behover betala hyra?

ni kan val ge lite feedback...
love

Kommentarer
Postat av: ella igen

Jag har mailat lisens mail och kk-mailen!Läs läs läs och svara svara svara!

2008-01-09 @ 09:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback